Časté dotazy

Co vše je zahrnuto v ceně?

V ceně jsou zahrnuty následující služby:

  • pravidelný úklid: týdenní úklid, výměna ručníků, výměna ložního prádla
  • technologie: wifi, monitoring bytu inteligentním domovním systémem (měření aktuální spotřeby energií, možnost vzdálené regulace teploty), TV
  • plně vybavená kuchyň: velká lednička, myčka (ve vybraných bytech), mikrovlnná trouba
  • vybavená koupelna: sprchový kout, pračka, sušák na prádlo, čisté ručníky
Energie jsou fakturovány nad rámec pravidelné měsíční platby, a to dle aktuální spotřeby pro daný měsíc. Neřešíte žádné zálohy, ani roční vyúčtování.

Odkdy se mohu ubytovat?

Podívejte se na aktuálně dostupné byty v naší rezidenci, u každého z bytů najdete informaci o možné dostupnosti. Tento údaj se může v průběhu času měnit.

Jaká je minimální doba ubytování?

Nejkratší možná délka ubytování je 3 měsíce. Jak dlouho u nás budete chtít zůstat je pak na vás.

Mohu si vzít svého čtyřnohého mazlíčka?

Z důvodu zachování nejvyššího možného standardu po co nejdelší dobu, u nás zvířátka pobyt umožněný nemají. 

Jak si mohu nechat vámi převzít zásilku?

V případě, že máte zaplacenou zásilku, můžete si zboží nechat doručit k nám do kanceláře, my Vám ho potom doručíme přímo k Vám do bytu. Naše adresa: V Šáreckém údolí 764/1, 160 00 Praha 6 Dejvice

Mohu na rezidenci pohodlně zaparkovat svůj vůz?

Pro vozy našich hostů, kteří si přiobjednají službu garážového stání, máme přichystaná místa v garáži. Po objednání krytého parkovacího místo obdržíte svůj čip od garážových vrat a k výtahu.

Ceníky a dokumentace