Časté dotazy
Co vše je zahrnuto v ceně?
V ceně jsou zahrnuty následující služby:
- pravidelný úklid: týdenní úklid, výměna ručníků, výměna ložního prádla
- technologie: wifi, monitoring bytu inteligentním domovním systémem (měření aktuální spotřeby energií, možnost vzdálené regulace teploty), TV
- plně vybavená kuchyň: velká lednička, myčka (ve vybraných bytech), mikrovlnná trouba
- vybavená koupelna: sprchový kout, pračka, sušák na prádlo, čisté ručníky
Energie jsou fakturovány nad rámec pravidelné měsíční platby, a to dle aktuální spotřeby pro daný měsíc. Neřešíte žádné zálohy, ani roční vyúčtování.
Odkdy se mohu ubytovat?
Podívejte se na aktuálně dostupné byty v naší rezidenci, u každého z bytů najdete informaci o možné dostupnosti. Tento údaj se může v průběhu času měnit.
Jaká je minimální doba ubytování?
Nejkratší možná délka ubytování je 3 měsíce. Jak dlouho u nás budete chtít zůstat je pak na vás.
Mohu si vzít svého čtyřnohého mazlíčka?
Z důvodu zachování nejvyššího možného standardu po co nejdelší dobu, u nás zvířátka pobyt umožněný nemají.
Jak si mohu nechat vámi převzít zásilku?
V případě, že máte zaplacenou zásilku, můžete si zboží nechat doručit k nám do kanceláře, my Vám ho potom doručíme přímo k Vám do bytu. Naše adresa: V Šáreckém údolí 764/1, 160 00 Praha 6 Dejvice
Mohu na rezidenci pohodlně zaparkovat svůj vůz?
Pro vozy našich hostů, kteří si přiobjednají službu garážového stání, máme přichystaná místa v garáži. Po objednání krytého parkovacího místo obdržíte svůj čip od garážových vrat a k výtahu.